Sunday, August 2, 2009

အေမဟာ ကြ်န္ေတာ္တို႔အားလံုးရဲ႔ ထာ၀ရေခါင္းေဆာင္ပါ။

အေမေရ ...
ဒီသီခ်င္းကိုသီဆိုရင္း
ကြ်န္ေတာ္တို႔ အေမ့အတြက္
မ်က္ရည္ေတြက်ခဲ့ရတယ္။

အေမေရ....
ဒီသီခ်င္းသံၾကားရတဲ့အခါတိုင္း
ကြ်န္ေတာ့္တို႔အေမ့အတြက္
အႀကိမ္ႀကိမ္ငိုရႈိက္ခဲ့ရတယ္။

အေမေရ...
အေမက်တဲ့မ်က္ရည္ေတြဟာ
ကြ်န္ေတာ္တို႔အတြက္ က်တယ္ဆိုတာ
ကြ်န္ေတာ္တို႔ နားလည္ပါတယ္။

အေမေရ...
ေဟာဒီအာဏာရွင္ေတြ
အေမ့ရဲ႔ႏိုင္ငံေတာ္ႀကီးမွာ
မရွိတဲ့တစ္ေန႔ ေရာက္သည္တိုင္ေအာင္
ကြ်န္ေတာ္တို႔ေသြးသားေတြနဲ႔
အေမ့ကိုကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္သြားပါမယ္ အေမ...

အေမ့ကို ခ်စ္တဲ့ သားမ်ား

0 comments: