Tuesday, January 6, 2009

ငါးျပားတန္ဦးေဏွာက္

ဦးေဏွာက္ျပပြဲ တစ္ခု
က်ေနာ္သြားၾကည့္ရႈ စဥ္ကေပါ႔
ခင္းက်င္းျပထားတဲ့အထဲ
သူေတာင္းစား၊ အရူးၾကီး၊ ၀န္ႀကီး၊
သမၼတႏွင့္ သူေဌးသား၊
ကမၻာ့သမိုင္း၀င္ ပညာရွင္တို႔
အလႊာေပါင္းစံုရဲ႕ ဦးေဏွာက္၊
အထၳဳုပၸတၱိေတြႏွင့္ တကြ
တန္ဖိုးေတြပါ ေဖၚျပထားတယ္။

က်ေနာ္ တစ္ခန္းျခင္းလိုက္ၾကည့္
တစ္ခ်ိဳ႕ ကမၻာ့ပညာရွင္ေတြရဲ႕ဦးေနွာက္
ေဒၚလာ သိန္းသန္း အဖိုးအနဂၢေလာက္ တန္ရဲ႕
ဒီလိုနဲ႔ က်ေနာ္္ဆက္ၾကည့္
ေတြ႕မိတဲ့ ျပခန္းတစ္ခု
စာတမ္္းျပဳ ထားတာက
ငါးျပားတန္ ဦးေဏွာက္ျပခန္း တဲ့

ငါးျပားတန္ ဦးေဏွာက္ျပခန္း
ဘယ္လိုျပခန္းလဲလို႔ ထူးဆန္းလို႔ က်ေနာ္၀င္ၾကည့္
သူတို႔ေတြရဲ႕ အထၳဳုပၸတၱိ
က်ေနာ္ ဖတ္ၾကည့္ မိေတာ့
ဟစ္တလာပင္ သူတို႔ႏွင့္ မယွဥ္္သာ
ေသခ်ာတာက
ကမၻာ့ ယုတ္မာမႈေပါင္း သရဖူေဆာင္း ဆိုပဲ
ဒီလိုနဲ႔ က်ေနာ္ ေလွ်ာက္ၾကည့္
အခန္းရဲ႕ အျမင့္ဆံုးနား
ထူးထူးျခားျခား ႀကီးႀကီးမားမား
ဦးေဏွာက္ႀကီးမ်ား က်ေနာ္ေတြ႕
သူတို႔ရဲ႕ စာတန္းကိုပါ လွမ္္းေတြ႕မိေတာ့
က်ေနာ္လွမ္းးေနတဲ့ ေျခလွမ္း
ဘယ္သို႔ လွမ္းရမသိ
သူတို႔ေတြရဲ႕ အထၳဳုပၸတၱိနဲ႔ ဒီဂရီ
တန္းစီ ေဖၚျပထားတာက
Cynic ၊ Egoist ၊ Egotist ၊ Pessimist ၊ Selfish ၊
Sadist ၊ Eccentric ၊ Argumentative ၊ Sycophant ၊
Prudent ၊ Obdurate ၊ Genocide တဲ့ ။

အားပါးပါး ေတာ္ေတာ္မ်ားပဲ
ၿပီးေတာ့ သူတို႔ေတြရဲ႕ ကြန္ယက္တြင္း
သက္ဆင္းမိရင္…အားလံုး
Nothing အျပတ္ရွင္းဆိုပဲ ။
ဒီလိုနဲ႔ ၀င္ခဲ့မိတဲ့ က်ေနာ္႔့ေျခလွမ္း
အလိုလိုေနာက္ျပန္လွမ္းမိ
ေျပးထြက္မိစဥ္
အခန္းထဲက အသံတစ္သံ
က်ေနာ့ နားထဲ ညံသြားတာက…
” ေနာက္တစ္ခါ၀င္ၾကည့္
ငါးျပားတန္ဦးေဏွာက္အေၾကာင္း
မင္း …ေကာင္းေကာင္းသိေစရမယ္“ တဲ့။ ။

မင္းသုည(ကြမး္ၿခံကုန္း)
ဗုဒၶတကၠသိုလ္


0 comments: