Saturday, May 31, 2008

သဘာ၀ရဲ႕သတိေပးခ်က္

သဘာ၀ ေဘးအႏၱရာယ္ေၾကာင့္ အနဲဆံုးအေနနဲ႔ နအဖက တရား၀င္ ထုတ္ျပန္ေၾကျငာထားတဲ့ လူဦးေရေတာင္မွ ေသာင္းနဲ႔ ခ်ီျပီး ေသ ေၾက၊ ဒဏ္ရာရ၊ အိုးမဲ့အိမ္မဲ့ ျဖစ္ရတာ လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ၾကီး ရွိပါေသးတယ္။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားမိတာက ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ ဘာကို တြယ္တာေနမွာလဲ။ ဂုဏ္ေတြလား၊ ပကာသနေတြလား၊ ေကာင္းပါျပီ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုးဟာ သာမာန္ ႐ိုး႐ိုး လူသားေတြ၊ ေလာကီမွာ က်င္လည္ ေနက်တာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဒီအခ်က္ေတြဟာ လိုအပ္တယ္ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္ မျငင္းပါဘူး....။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီလို ဂုဏ္ေတြ၊ ေငြေတြ ပကာသနေတြအတြက္ လူအမ်ားစုၾကီး ဒုကၡေရာက္ျပီးမွ တကယ္တမ္း အဆင္ေျပေနတဲ့ လူနည္းစု ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေတြရဲ႕ ေအာက္ဆြဲျပီး မိမိရဲ႕အရည္အခ်င္းကို ျမႇင့္တင္မွာလား၊ တကယ္ဆို ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕သန္းငါးဆယ္ ေက်ာ္တဲ့ ျပည္သူ လူထုၾကီး တစ္ရပ္လံုး ကို မတရား ဂုတ္ေသြးစုတ္ေနတဲ့ လူနည္းစု ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေတြရဲ႕ အေပါင္းအပါ အင္အား စုစုေပါင္းေတာင္မွ တစ္သိန္းမျပည့္ပါဘူး.....။ သူတို႔ ေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔လို လူသာမန္ေတြပါပဲ...။ ဒါေပမယ့္ သူတို႔အခြင့္ထူးေတြ ခံစားေနၾကတယ္...။ အဲဒီလို ခံစားတဲ့ေနရာမွာလဲ အားလံုး က သေဘာတူ ၾကည္ျဖဴလို႔ သူတို႔နဲ႔ ထိုက္တန္ပါတယ္ ဆိုျပီး ဂုဏ္ျပဳ ခ်ီးေျမႇာက္ထားလို႔ ဆိုရင္ တစ္မ်ဳိးတစ္ဘာသာပါ။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ ဘာအတြက္ေၾကာင့္ ေခါင္းငံု႔ခံျပီး သူတို႔လုပ္ခ်င္တာ လုပ္ေနတာ၊ ဂုတ္ေသြး စုတ္ေနတာေတြကို လိုက္ျပီး ေဆာင္ရြက္ လုပ္ကိုင္၊ မသိခ်င္ ေယာင္ေဆာင္ ေနမွာလဲ....။ အဓိကအေနနဲ႔ေတာ့ တပ္မေတာ္သား ညီအကိုေတြအားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္ဒီပို႔စ္ေလးနဲ႔ အတူ ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္။

ညီအကိုတို႔ အားလံုးဆိုခဲ့ရတဲ့ သစၥာ၊ အဓိဌါန္ေလးခ်က္ရဲ႕ အနက္အဓိပၸါယ္ကို ေသေသခ်ာခ်ာ ျပန္ဆင္ျခင္ျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔တစ္မ်ဳိးသား လံုးရဲ႕ ဖခင္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းရဲ႕ အဓိပၸါယ္ျပည့္၀တဲ့ ျပည္သူ ့စစ္သားေကာင္းေတြ အျဖစ္ လုပ္ျပျပီး သမိုင္းကိုေရးဖို႔ လုပ္ၾက ေစခ်င္ပါ တယ္...။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုးဟာ ဘယ္လိုမဆို တစ္ေန႔ ေျမၾကီးထဲကို ေရာက္ရမွာပါပဲ...။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာလို႔ ဒီဗိုလ္ခ်ဳပ္ေတြ ရဲ႕အမိန္႔ကို နာခံျပီး သံဃာပါမခ်န္ သတ္ျဖတ္ျပေနမွာလဲ ညီအကိုတို႔ ... အခုကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံကို တစ္ကမၻာလံုးက သိသြားပါျပီ...ဒီလို သိလာတာကလည္း အင္မတန္မွ ယဥ္ေက်းပါတယ္ဆိုတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ လူမ်ဳိးဟာ ဘုရားရဲ႕ သားေတာ္ေတြကိုပါ သတ္ျဖတ္ျပလိုက္လို႔ ပါ...။ ၿပီးေတာ့လဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုးကို သဘာ၀တရားၾကီးက သတိေပးလိုက္လို႔ပါပဲ...။ ေျမၾကီးထဲကို ေရာက္ကို ေရာက္ရမယ့္ အတူ တူ မင္းတို႔ ေကာင္ေတြ ဘာလို႔ ငံု႔ခံေနမွာလဲ...။ ငုံ႔ခံလို႔ ဘာအက်ဳိး ျဖစ္ထြန္းလာမွာလဲ ဆိုျပီး ေျမၾကီးထဲ ေရာက္တဲ့ ဥပမာတစ္ခုကို ေပး လိုက္တာ ခ်က္ခ်င္းလက္ငင္းပါပဲ...။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုးဟာ ကိုယ္စီကိုယ္စီ အေၾကာင္း အမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ ဂုဏ္ေသာ္၎၊ ေငြပကာသ နေသာ္၎၊ ရာထူးဂုဏ္ရွိန္ ေၾကာင့္ေသာ္၎၊ တစ္မ်ဳိးသားလံုး စစ္ကၽြန္ဘ၀ ေရာက္ေနတာကို မသိခ်င္ ေယာင္ေဆာင္မွာလား၊ ဒါမွမ ဟုတ္ ေဖာ္လိုလိုက္ ေနမွာလား၊ ဒါမွမဟုတ္ မႏိုင္ေသးလို႔ဆိုျပီး ငံု႔ခံေနမွာလား။

ဒီနအဖ စစ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေတြဟာ အခုဆိုရင္ အင္မတန္မွပဲ ေရရွည္အတြက္ တိုင္းျပည္ကို ရလဒ္ေကာင္းေတြ ထြက္မလာေအာင္ အေျခခံဥပ ေဒကိုပါ သူတို႔ ထိခိုက္လာပါျပီ။ ဒါဟာ တိုင္းျပည္ကို ခၽြတ္ခ်ဳံ က်သထက္က်ျပီး ကမၻာမေျပာနဲ႔ အေရွ႕ေတာင္ အာရွႏိုင္ငံေတြမွာေတာင္ ဘယ္အပိုင္းကမွ မ၀င္ဆန္႔ႏိုင္တဲ့ ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံ ျဖစ္လာပါလိမ့္မယ္။ ဒီထက္ ပိုဆိုးတာက လူေတြမွာ ဘယ္သူေသေသ ငေတမာရင္ ပီး ေရာဆိုတဲ့ စိတ္ဓါတ္မ်ဳိးေတြ လူတိုင္းမွာ ကိုယ္စီ ျဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္။ သမိုင္းေၾကာင္း အစဥ္အလာက အဲဒီလို ျဖစ္လာဖို႔အတြက္ ဒီေန႔မွာ ခင္ဗ်ားတို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဖန္တီးေနသလို ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဒီေတာ ့ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုး ဒီအခ်က္ကို သတိရွိရွိနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕မ်ဳိး႐ိုးစဥ္ ဆက္ေတြ ေရရွည္မွာ ေကာင္းမြန္ဖို႔ တကယ့္ အေျခခံက်တဲ့ ဒီမိုကေရစီစနစ္ကို တက္လွမ္းႏိုင္ဖို႔ လိုပါတယ္။ ဒီကမွ တဆင့္ ဒီထက္ ေကာင္းမြန္တဲ့ စနစ္ ဆိုရွယ္ ဒီမိုကေရစီဆိုလဲ ဆိုရွယ္ဒီမိုကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုး တက္လွမ္းႏိုင္ဖို႔ ၾကိဳးစားသင့္ပါတယ္။

မင္းျပစ္ မင္းဒဏ္သင့္မွာ ေၾကာက္လို႔ မလုပ္ဖူးဆိုတာမ်ဳိးကေတာ့ ဒီလို အစိုးရလက္ေအာက္မွာပဲ ေနရမွာပါပဲ။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေၾကာက္ေနၾကမွာလား...။ ဗမာျပည္သား တိုင္းရင္းသားေတြ တစ္ဦးခ်င္းစီကို လိုက္ေမးၾကည့္ရင္ ေၾကာက္ပါတယ္လို႔ ေျဖမယ့္လူက မရွိ သေလာက္ရွားမယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ယံုၾကည္ပါတယ္။ အဲဒီလိုပဲ ကမၻာျပည္သား တိုင္းရင္းသားေတြအားလံုးလဲ မေၾကာက္ဖူးလို႔ပဲ ေယဘူယ် သတ္မွတ္ရမွာပါပဲ။

ဒီေတာ့ ခင္ဗ်ားတို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မေၾကာက္တာမွန္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုးရဲ႕ ေနာင္လာ ေနာင္သားေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီနအဖ ကိုျပဳတ္က်တဲ့အထိ ေဆာ္ျပႏိုင္ဖို႔ လိုပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လဲ တစ္ခ်ိန္တုန္းက ဒီေလာကထဲကို မ၀င္ခဲ့ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ရွက္လာ ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ အမၾကီးေတြ ျဖစ္တဲ့.. ဥပမာ.. မနီလာသိန္းတို႔လို မိန္းကေလးေတြေတာင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လူ မ်ဳိးအတြက္ ေရရွည္ေကာင္းဖို႔ကို ကိုယ္က်ဳိးစြန္႔ အနစ္နာ ခံျပေနပါတယ္။ ခင္ဗ်ားတို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေယာက်ၤား ရင့္မာၾကီးေတြက ကိုယ့္လူ မ်ဳိး အခ်င္းခ်င္းထျပီး တစ္ဦးခ်င္းဆီမွာ ဓါးနဲ႔ ခုတ္ထိုး သတ္ျဖတ္ဖို႔က်ေတာ့ ၀န္မေလးၾကပဲ ႏိုင္ငံအေပၚမွာ က်ေတာ့ ေၾကာက္ျပ ေနတယ္ ဆိုရင္ မေလးရွားက ကိုေက်ာ္ေက်ာ္တို႔ရဲ႕ပြဲကလို ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေတြကို ထမိန္၀တ္ေပးျပီး သနပ္ခါး ပါးကြက္ ကြက္ထား လိုက္တာက ပိုေကာင္း မွာပါ။ ဒါေတာင္ အမွန္အကန္ မိန္းမမ်ဳိးေတြျဖစ္တဲ့ မနီလာသိန္းတို႔က ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခင္ဗ်ားတို႔ အားလံုးကို ပ်င္းတယ္လို႔ မ်က္လံုးခ်င္း ဆိုင္ျပီး ေအးေအးေဆးေဆးေလး ေျပာသြားမွာပါ။

ေလာေလာဆယ္ကေတာ့ သဘာ၀တရားၾကီးက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ဒဏ္ခတ္လိုက္ပါျပီ..။ ဒီအတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုး ေပးလိုက္ရတဲ့ တန္ဖိုးကေတာ့ လက္ရွိျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ ဟာေတြအားလံုးပါပဲ..။ လူေတြမွာ ေလနဲနဲ တိုက္လာရင္ေတာင္ ေနစရာ မရွိေတာ့ပါဘူး။ ကိုယ္လုပ္ မွ ကိုယ္ရမွာပါ..။ ဘယ္လို အေမကိုမွ ေက်ာ္ျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုးဟာ ေဒြးေတာ္ကို လြမ္းလို႔ မရႏိုင္ပါဘူး..။ကုလ.. အေမရိက..ျဂိဳလ္ သား ဘာကိုမွ လြမ္းေနလို႔ မျဖစ္နိုင္ပါဘူး..။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ညီညာစြာနဲ႔ နအဖကို ေဆာ္ရရင္ ေကာင္းမယ္ဗ်ာ...။ ဒီအတြက္ ခင္ဗ်ား တို႔လို ျပည္ေထာင္စုရဲ႕ တပ္မေတာ္သား အမွန္အကန္ေတြကိုပဲ လိုအပ္ ေနပါတယ္။ သဘာ၀ တရားၾကီးက ကိုယ္လုပ္မွ ကိုယ္ရမယ္ ဆို ျပီး သတိေပး၊ ဒဏ္ခတ္ ျပလိုက္ျပီး တာ၀န္ ေက်ျပလိုက္ပါျပီ။ ဒီအတြက္ ဘာေတြ ေပးဆပ္လိုက္ရလဲ...။ ေပးဆပ္မွဳ မရွိပဲ ဘာမွ မရႏိုင္ပါ ဘူး....။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တတ္ႏိုင္သေလာက္ ေပးဆပ္ၾကမယ္ဗ်ာ...။ ။

ကိုေတ

ခြပ္ေဒါင္းတို႔ရဲ႔နန္းေတာ္မွတင္ျပသည္။

0 comments: