Saturday, April 12, 2008

ကြ်န္ေတာ့္ဘ၀

12-04-2008
ကြ်န္ေတာ္ဟာႏိုင္ထက္စီးနင္းလုပ္ဖို႔လူျဖစ္လာတဲ့လူတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ၊
ကြ်န္ေတာ္ဟာသူတစ္ပါးေတြကိုအျမဲတမ္းကူညီခ်င္ေနသူတစ္ေယာက္ပါ၊
ကြ်န္ေတာ္ဟာရိုးသားမႈကိုအလြန္အင္မတန္ခ်စ္ျမတ္ႏိုးၿပီးမတရားမႈေတြကိုစက္ဆုတ္
ရြံရွာမုန္းတီးသူတစ္ေယာက္ပါ၊

ကြ်န္ေတာ္ဟာဆန္းသစ္ေတာက္ပတဲ့အေတြးအေခၚေတြကိုအျမဲတမ္းရွာေဖြေနသူပါ၊
ကြ်န္ေတာ္ဟာဘယ္ေသာအခါမွသူတစ္ပါးကိုႏွိမ့္ခ်၍မိမိကိုယ္မိမိသူေတာ္ေကာင္းႀကီး
ပါဟုေၾကျငာသူတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ၊
ကြ်န္ေတာ္ဟာကိုယ္က်ိဳးအတြက္သက္သက္သာၾကည့္တဲ့အလုပ္ေတြကို
ဘယ္ေတာ့ခါမွမလုပ္ခဲ့ဘူးပါ၊
ကြ်န္ေတာ္ဟာအာဏာပါ၀ါရွိသူေတြကိုေအာ္လန္ဖားလုပ္ေအာက္လူေတြကိုဖိ
တန္းတူေတြကိုမထားတဲ့စိတ္ဓာတ္မ်ိဳးဘယ္ေတာ့ခါမွမေမြးျမဴခဲ့ဘူးပါ။
ကြ်န္ေတာ္ဟာသာတူညီမွ်စိတ္ထားမ်ိဳးကိုရူးသြပ္စြာႏွစ္သက္သူတစ္ေယာက္ပါ၊
ကြ်န္ေတာ္ဟာအမွန္တရားကိုထာ၀ရလက္ကိုင္သြားမယ့္အမွန္တရားသူရဲေကာင္း
အျဖစ္ေသသည္အထိရပ္တည္သြားမွာပါ၊
ႏွစ္သစ္မွာအမွန္တရားထြန္းကားပါေစ။
ျမတ္မင္းေသြး
ႏွစ္သစ္မဂၤလာအမွတ္တရ

0 comments: